Werkwijze

Werkwijze backoffice uitbesteden

Met One als jouw gecertificeerde backoffice besteedt je het juridische, administratieve en financiële deel van het werkgeverschap uit aan ons. Hierdoor kan jij je richten op acquisitie, de relatie met je opdrachtgevers en kandidaten en natuurlijk het maken van de juiste match. Maar hoe werkt dit precies in de praktijk? We leggen het je graag uit.

 

Inschrijven

Kandidaten en opdrachtgevers kunnen zich via een formulier eenvoudig online inschrijven. Deze gegevens worden automatisch in je eigen online portal geplaatst.

Vragen?

Bel 020 – 8451074

Plaatsing maken

In de portal kun je daarna een plaatsing maken, waarbij je aangeeft wat de flexwerker gaat verdienen en wat het tarief is dat je met de klant hebt afgesproken. Daarna ontvang je van ons binnen 1 werkdag alle benodigde contracten, documenten en formulieren per email. Wij voorzien desgewenst alles van je eigen logo.

 

100% paperless

Door onze unieke, volledig digitale afhandeling van plaatsingen, kan zowel de flexwerker als je klant alle documenten online invullen en direct ondertekenen met een digitale handtekening. In je eigen portal kun je dit ondertekeningstraject ook volgen.

 

Urenbriefjes invullen

Nadat alle documenten zijn getekend ontvangt de flexwerker en je klant codes om in te loggen in het online urenportaal om gewerkte uren te declareren en te accorderen. Ook loonstroken, jaaropgaven en facturen kunnen via het My One urenportaal worden gedownload.

 

Verloning werknemers

Wij zorgen vervolgens voor stipte betaling van salarissen, vergoedingen, ziektegeld, vakantiegeld en reserveringen van de werknemers. Wij zorgen tevens voor de afdracht van loonbelasting en premies.

 

Facturering klanten

Wij factureren je klant inclusief jouw marge als 1 tarief. Wij keren daarna direct jouw marge uit. Je hoeft hiervoor niet te wachten totdat je klant heeft betaald. Wanneer de klant wekelijks wordt gefactureerd, ontvang je ook wekelijks je marge. Bij ziekte betalen we de werknemer door maar factureren je klant niet. Wij sturen facturen desgewenst met je eigen logo. Zo blijf je in beeld bij je klant. Ook zijn ruimere betaaltermijnen en automatische incasso mogelijk.

 

Debiteurenbeheer

One Payroll zorgt voor het debiteurenbeheer en het gehele incassotraject. Wij sturen, indien nodig, betalingsherinneringen naar je klant. En eventueel geven wij vorderingen uit handen aan incassospecialisten. Dit doen wij altijd in overleg met jou, want jouw relatie met de klant staat bij ons voorop.

 

Helpdesk

Jou flexwerkers en klanten kunnen kosteloos gebruik maken van onze helpdesk per telefoon, email of live-chat voor al hun vragen over: urenbriefjes, loonstroken, vakantiedagen, pensioen, facturen enz.

 

 

> Lees hier meer over onze tarieven