fbpx

Inlogproblemen

Help!  Ik kan niet inloggen!

Kan je niet inloggen in My One? Dit kan verschillende oorzaken hebben. Controleer daarom eerst onderstaande checklist voordat je ons belt:

 

1. Log je bij de juiste knop in?

Lees aub goed de email die je hebt ontvangen. Daar staat precies waar je moet inloggen.

 

2. Heb je de inlogcodes goed ingevoerd?

Controleer goed of je de login codes exact hebt ingevoerd zoals je ze hebt ontvangen. Let goed op hoofdletters en kleine letters en kopieer geen spatie mee. Nadat je de eerste keer bent ingelogd moet je zelf een nieuwe inlognaam en wachtwoord bedenken. Daarmee log je daarna voortaan ook in. De My One login codes die je per email ontvangt zijn dus altijd tijdelijk.

 

3. Heb je je browser cache geleegd?

Het kan zijn dat je per ongelijk verkeerde inlog codes hebt opgeslagen in je browser. Dan moet je je browser cache legen: Druk op CTRL + SHIFT + Delete. Er opent zich een venster waar je de browser cache kunt leegmaken. Zorg dat je ook de opgeslagen wachtwoorden verwijderd. Je kunt ook eerst proberen in te loggen met een andere browser.

 

4. Log eventueel in bij Flexwerker.com of Inlener.com

Als je niet kunt inloggen via My One, kun je ook nog proberen of je wel kunt inloggen via Flexwerker.com (voor werknemers) of Inlener.com (voor inleners).

 

Als je alles hebt geprobeerd en je kunt nog steeds niet inloggen, neem dan contact op met de helpdesk van One Payroll: 020-8451074 of start een Live Chat.