fbpx

Payroll Consultant / Operations Specialist

Vacature

Payroll Consultant / Operations Specialist

One Payroll – Professional Backoffice – Amsterdam

Functiebeschrijving

Ben je klaar om je carrière te starten bij een jong en innovatief bedrijf? Heb je affiniteit met Human Resources en heb je oog voor details? Wil je graag werken in een klein team en houd je van een vrijdagmiddagborrel? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen?

We zijn per direct op zoek naar een (aankomend) Operations Specialist . Als Operations Specialist ben jij de belangrijkste factor voor een uitzendbureau. Jij bent namelijk verantwoordelijke voor de gehele backoffice!

Maar wat doe je dan écht?

  • Je stelt alle overeenkomsten tussen de opdrachtgevers en werknemers op.
  • Je zorgt elke week voor een tijdige betaling van de intermediairs en werknemers.
  • Je controleert of elke plaatsing conform CAO wordt verwerkt en gewerkt.

Hoe pak je dit dan aan?

  • Je controleert en verzamelt informatie voor elke plaatsing over de arbeidsvoorwaarden.
  • Je bent continu in overleg met onze intermediairs zodat elke plaatsing ‘volgens de regeltjes gaat’.
  • Je zorgt ervoor dat alle aangeleverde uren van de uitzendkrachten tijdig en correct worden verwerkt.
  • Je draagt zorg voor het verwerken van de marges van de intermediairs.
  • Je bent een in- en direct aanspreekpunt voor alle intermediairs, uitzendkrachten en inleners.

Hoe kan jouw dag eruit zien?

Het is woensdagochtend en de verloning voor alle uitzendkrachten zal die middag om 1 uur draaien. Allereerst controleer je of er per mail nog vakantie-aanvragen binnen zijn gekomen of dat er toevallig nog reiskosten zijn ingediend, terwijl je ondertussen ook via onze live chat nog een vraag van een uitzendkracht beantwoord.

Terwijl je een intermediair telefonisch helpt met het indienen van een plaatsing begin je met declaratiecontrole. Je opent hierbij elke urendeclaratie voor de verloning en controleert per declaratie of deze conform de toegepaste CAO klaarstaat. Na deze hectische ochtend is het tijd voor de gezamenlijke lunch.

Na de lunch beantwoord je de laatste mailtjes, waarbij je een laatste blikt werpt op alle declaraties. Het moment dat de verloning heeft gedraaid staat de telefoon roodgloeiend, waarbij je de uitzendkrachten en inleners helpt met de vragen die zij hebben over de net verstuurde loonspecificaties en facturen. Ondertussen zijn er twee nieuwe plaatsingen ingediend welke je naloopt op de voorwaarden van de CAO, waarna je contracten opstelt en verstuurd.

Profiel

Wij vragen:

  • Bij voorkeur een starter op de arbeidsmarkt (de richting van je studie is niet belangrijk, wel dat deze op HBO- of WO-niveau is).
  • Iemand die fulltime beschikbaar is en geen 9 tot 5 mentaliteit heeft
  • Iemand die zich mondeling en schriftelijk foutloos kan uitdrukken in zowel Nederlands als Engels.
  • Dat je vrienden je omschrijven als een ‘pietje precies’.
  • Dat je genoeg lef hebt om de flinke verantwoordelijkheid voor je werk te dragen.
  • Je bent klantgericht, stressbestendig en daarbij kan je soms goed tot 10 tellen.
  • Je bent creatief in je oplossingen.
  • En natuurlijk ben je flexibel, enthousiast en leergierig.
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden

En wat bieden wij jou dan?

  • Een mooi marktconform salaris.
  • Uitdagend werk om je helemaal in vast te bijten, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent.
  • 25 vakantiedagen.
  • Een pensioenregeling.
  • Een heerlijke werkplek in het hartje van Amsterdam.
  • Een werksfeer waar je elke dag voor terug wilt komen.
  • Met elke dag gezamenlijke lunches met verse producten, diverse teamuitjes en natuurlijk elke vrijdag middag de befaamde vrijmibo!

Enthousiast?

Zin om deel uit te maken van ons team? Solliciteer dan zo snel mogelijk  maar uiterlijk voor 29 januari 2019. Voor informatie kun je contact opnemen met Niels Keizer op 020 845 1074.

.